ワームアップ 平成31年1月18日 金曜日
下 の しつもん を 日本語 で こたえて(Answer)下さい。 Use complete sentences.
中学校の時、友達 の 中 で だれ が 一番 うれしい 人 でした か。
ディスにワルド に 行った 友達 は だれ です か。
「黒いパンサー」 の ティチャラ は どんな 人 です か。
OPRF学生 の 一番 好きな スポーツチーム は どれ です か。
ジュール や たばこ を すった こと が あります か。
小さい時、むし(Bugs)が 好き でした か。
スーパ=ヒーロー の 中 で だれ が 一番 こわい 人 です か。
After working on the assignment above, students should turn to page
375 in their textbook, Nakama. They should do Exercise B, the matching
exercise, by writing out the complete cause-and-effect sentences that are
generated by appropriately matching the sentences in the left and right
columns. They do not need to construct
the dialogue mentioned in the textbook directions.
宿題 しゅくかい Homework
勉強、勉強、べんきょう
宿題 しゅくかい Homework
勉強、勉強、べんきょう
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.